Ascent Soft ERP
Software-ul Ascent ERP este unul dintre cele mai performante sisteme pentru gestionarea afacerilor din România. Ușor de folosit și complet securizat, Ascent ERP este disponibil pentru o multitudine de domenii de business. Funcțiile simple au rolul de a automatiza sarcinile repetitive și a reduce volumul de muncă, iar funcțiile avansate îți oferă acces complet la datele oferite de afacerea ta și control deplin asupra resurselor. Avantajul cel mai mare a soft-ului Ascent ERP este abilitatea de a customiza fiecare soft după nevoile fiecărei afaceri. Fiecare client Ascent Soft are un sistem ERP unic dezvoltat 1:1 cu afacerea în sine. Alege Ascent Soft și bucură-te de un sistem ERP perfect pentru afacerea ta!
Funcții de Bază Ascent ERP
Documente Intrare
Recepționează eficient marfa primită de la furnizor pe baza unei comenzi de furnizor, o factură sau un aviz de livrare. Generează automat o notă de recepție.
Documente Ieșire
Facturi, Facturi multivalută, facturi pe baza comenzii, facturi pe bază de aviz, facturi de transport, facturi deșeuri. Orice fel de document de ieșire poate fi gestionat în Ascent ERP.
Gestiune Articole și Loturi
Gestionează eficient articolele, loturile, mijloacele fixe pe fiecare gestiune în parte. Transferă rapid dintr-o gestiune în alta în timp ce păstrezi evidența pentru fiecare mișcare de stoc.
Acces Securizat
Creează un utilizator dedicat pentru fiecare persoană care folosește soft-ul. Totul este privat și securizat, astfel încât datele tale să se bucure de protecția de care au nevoie. Bucură-te de acces deplin cu contul de administrator.
Acces sincronizat pe mai multe dispozitive
Ești în concediu și vrei să vezi cum se descurcă echipa de vânzări? Te conectezi rapid pe aplicația mobilă și ai acces instant la toate datele. Sincronizarea se întâmplă în timp real.
Date introduse o singură dată
Regula #1 la Ascent ERP: Datele se introduc o singură dată. De acolo le preluăm în procese multiple și le folosim diferit, dar le introducem o singură dată! De exemplu, datele de pe o comandă nu se introduc și pe factură, dar se preiau direct și se reflectă pe factura respectivă!
(Next Slide)
România e pe locul 25 în UE (din 27) la digitalizarea afacerilor, cu doar 33% de IMM-uri care au un nivel de bază de intensitate digitală. Majoritatea afacerilor care vor digitalizare pornesc de la zero.
Indiferent de nivelul de digitalizare al afacerii tale, trebuie să facem o analiză complexă ca să determinăm nivelul actual, nivelul la care se dorește să se ajungă, costurile digitalizării, durata digitalizării și echipamentele necesare (dacă este cazul).
(Next slide)
Ai mai putea acum să scrii 50 de facturi de mână?
După câteva luni de la implementare te vei întreba cum ai reușit să-ți gestionezi afacerea înainte de a folosi soft-ul Ascent... O să vii cu idei noi de optimizări, automatizări și rapoarte personalizate pentru a urmări mai multe date importante din afacerea ta.
(Next Slide)
Și ce facem cu persoanele care facturează?
Le oferim oportunități noi și sarcini mai interesante!
Am făcut asta la unul dintre clienții noștri, unde am automatizat aproximativ 30 de mii de facturi lunare, iar persoanele responsabile de facturare au primit job-uri noi, mai interesante și mai bine plătite, deoarece prin rezolvarea noilor sarcini aduceau mai multă valoare în firmă.
WIN-WIN-WIN!
Da, chiar e simplu! Prin analiză, muncă, teste și curaj se poate digitaliza și automatiza orice! Iar rezultatele sunt pe măsură. Fără digitalizare se crește greu, iar cu digitalizare se crește exponențial.
Cum va fi perioada de implementare?
Aceasta e perioada dificilă! Echipa ta va fi, poate, puțin sceptică, unii angajați vor încerca să rămână la sistemul vechi, iar unii vor fi chiar împotriva schimbării. Dar schimbarea e de multe ori bună! Și după ce se depășește această frică de schimbare, totul devine din nou simplu și avantajos! Încă 2 slide-uri cu detalii importante și terminăm povestea.
Fiecare automatizare și digitalizare ajută la reducerea costurilor și a muncii. Dacă reușești să digitalizezi o parte sufiicent de mare din afacere poți trece la faza de scalare.
Faza de scalare și importanța ei
Scopul scalării unei afaceri este să producă mai mulți bani cu aceleași cheltuieli sau veniturile să crească cu un procent mai mare decât cheltuielile. Dacă compania ta generează 1 milion de euro cu 10 angajați și are cheltuili totale de 950 de mii de euro, iar după scalare compania generează 2 milioane de euro cu 20 de angajați și cheltuieli de 190 de mii de euro, înseamnă că majoritatea efortului depus s-a irosit în muncă repetitivă și cheltuieli suplimentare.
În schimb, dacă investești într-un soft pentru a scala și angajezi 5 oameni care să lucreze cu soft-ul respectiv, generezi 2 milioane de euro cu cheltuieli de 1,4 milioane de euro. Profitul crește mai mult decât cheltuilile, iar asta înseamnă o scalare adevărată!
(Încă un slide)
După ce toată lumea se obișnuiește cu soft-ul trecem în etapa finală care aduce avantajele cele mai mari avantaje. Personalizări, automatizări noi, interconectarea cu alte sisteme și cu furnizori/clienți. Aici se face diferența, deoarece îmbunătățim business-ul din toate punctele de vedere și gestionăm mult mai bine relațiile cu partenerii noștri. Până la urmă, afacerile sunt personale! Gata, asta a fost povestea! Ideile, cifrele și avantajele sunt toate reale și poți citi despre implementările Ascent la clienții noștri! Doar apasă butonul de mai jos
Închiriază soft-ul Ascent sau cumpără-l pentru a avea acces pe viață!
Avem disponibile ambele variante pentru soft. Alege în funcție de nevoile tale.
Apreciat de către firme de top
Firmele de top folosesc Ascent Soft! Uite câteva exemple:
Testează GRATUIT soft-ul Ascent!
Completează formularul și vei fi contactat de unul dintre reprezentanții Ascent SOFT.