Ascent Soft ERP Transport
Sistemul software dedicat transporturilor Ascent ERP-TMS aduce funcționalități și analize definitorii pentru administrarea activităților de transport rutier. Testează gratuit sutele de funcționalități incluse în software-ul Ascent care îți asigură gestionarea eficientă a flotei și a echipei tale!
Ascent Soft ERP pentru Firme de Transport
De ce ai nevoie de un soft pentru Transport?
Integrarea între aplicația Ascent TMS Android pentru șoferi și sistemul de back-office Ascent ERP permite transmiterea informației „just in time”: statusul comenzii de transport, poziția pe rută (afișată direct în ERP prin integrarea cu sistemul de bord al camioanelor). Astfel, comunicarea din timpul transportului se face în permanență, iar factorii precum cheltuielile de cursă sau alte variabile se află mereu sub control.
Controlul extrem de exact al rutei optime (rutarea se face prin modulul ERP, folosind resurse interconectate ca și Google Maps, etc.) permite minimalizarea deviațiilor de la rută și a costurilor aferente.
Gama competitivă de prețuri și profitabilitatea curselor sunt definitorii pentru viitorul unui business pe o piață foarte concurențială – iată de ce activitățile unor companii de transport și case de expediții precum Atlas Imobiliare Srl, Aurel & Dorina Trans Srl, Corlan Trans Srl, Devega Srl, Eu.Tra.Log.Remi Srl, Fartud Srl, Filip Srl, Geo Sped Srl, Inovativ Logistic Srl, Ovt Logisticzentrum Srl, Reverse Logistic Srl, Rozoti Prodcom Srl, World Mediatrans Srl sunt administrate cu Ascent ERP.
Haide să analizăm împreună avantajele pe care le aduce digitalizarea afacerilor din domeniul transporturilor!
Avantaje ERP Transport
Crești productivitatea
Productivitatea în Transport înseamnă alegerea rutelor scurte și rapide, găsirea clienților noi și gestionarea eficientă din back-office de către administratori și dispeceri. Ascent TMS oferă abilitatea de a controla toată afacerea de transport din soft. Toate datele se află într-un singur sistem: Parc auto, inventar, dispeceri, șoferi, piese de schimb, rute, etc. Totul se gestionează ușor și rapid ceea ce duce la un maxim de productivitate.
Reduci munca repetitivă
Task-urile repetitive se automatizează cu ajutorul soft-ului Ascent. Astfel, reducem munca repetitivă, economisim timp și resurse și reducem greșelile de operare. Există un flux de lucru stabilit împreună pe care îl automatizăm. Putem pleca de la o ofertă pe care o transformăm în comandă, după care deschidem un dosar, alocăm o mașină și un șofer și apoi continuăm cu rutarea, încărcările și descărcările și urmărirea comenzii la fiecare pas. Toate datele vin automat în sistem. Șoferii se concentrează pe condus, dispecerii pe șoferi, iar agenții pe vânzări!
Crești trasabilitatea
Cu ajutorul soft-ului TMS Ascent vei alege cea mai bună rută și vei vedea statusul fiecărei comenzi. Integrăm soft-ul cu gps-ul pentru a vedea fiecare șofer unde este și în ce status este comanda acestuia. Urmărim consumul de combustibil în funcție de calculul de kilometri, încărcările și descărcările și fiecare abatere de la rută. Totul se observă din sistem și putem seta alarme sau notificări pentru anumite momente importante. Trasabilitate completă cu soft-ul Ascent, deoarece toate datele sunt înregistrate și se pot filtra pe diferite rapoarte.
Reduci cheltuielile
Organizarea și rutarea eficientă te ajută să reduci cheltuielile. De asmenea, folosind CRM-ul pentru transportatori vei reuși să gestionezi mai eficient clienții. Respectarea programului de odihnă, încărcare și descărcare te ajută să te asiguri că totul este livrat la timp. Funcția de notificări inteligente îți aduce aminte de toate documentele care sunt pe cale să expire. Astfel, nu vor exista cazuri în care să nu poți folosi un șofer sau o mașină. Prin reducerea cheltuielilor Ascent TMS se plătește singur!
Funcții de Bază Ascent SOFT Transport
Urmărire vehicule
Fii la curent cu tot ce se întâmplă în compania ta. Urmărește live fiecare mașină prin GPS și statusul încărcărilor/descărcărilor.
Setează Rute
Setează rapid cele mai comune rute + încărcări - descrărcări. Încărcări din mai multe locații, descărcări în mai multe locații, etc.
Dispeceri
Fiecare dispecer are propriul cont din care își administrează colegii, alocă dosare, verifică documente și verifică starea mașinilor sau a comenzilor.
Alocare dosare
Alocare dosare rapidă în funcție de mașinile disponibile, dar și de șoferii disponibili. Notificări pentru șoferii sau mașinile cu acte care urmează să expire.
Aplicație mobilă dedicată
Aplicație mobilă dedicată pentru fiecare șofer din flota ta. Fiecare șofer își raportează statusul: Încărcat/Descărcat, pauză, livrat comandă, primit CMR.
Facturare pe comandă
Facturezi pe baza comenzii sau introducem facturarea automată. Transformi oferta în comandă, iar comanda în factură pentru trasabilitate completă.
+ EXTRA la Soft-ul ASCENT de Transport
Integrare Contabilitate & HR
Urmărește fiecare flux până la final și integrează modulul de transport cu modulul de contabilitate Ascent. Astfel, gestionezi direct contabilitatea pe datele reale obținute.
Integrare cu alte sisteme
Integrăm soft-ul cu orice alt sistem care permite acest lucru: Burse de transport, soft-uri de gps, etc. Adu toate datele disponibile în aplicația Ascent și folosește-le pentru automatizare și scalare!
Ascent Modul Depozit
Gestionează inclusiv ambalarea și transportarea pentru a obține toate datele din afacerea ta de transport. Gestionează-ți depozitele direct din aplicația Ascent. Folosește funcția de cross docking.
Închiriază soft-ul Ascent sau cumpără-l pentru a avea acces pe viață!
Avem disponibile ambele variante pentru soft. Alege în funcție de nevoile tale.
Apreciat de către firme de top
Încă nu ești convins de avantajele Ascent Soft?
Vezi implementarea soft-ului de - la clientul nostru
Testează GRATUIT soft-ul Ascent!
Completează formularul și vei fi contactat de unul dintre reprezentanții Ascent SOFT.