Ascent Soft ERP pentru Retail
Ascent ERP Retail te ajută nu doar să gestionezi fără efort toate procesele aferente vânzării, ci și să-ți dezvolți afacerea, luând decizii de achiziție informate.
Ascent Soft ERP pentru Retail
De ce ai nevoie de un soft pentru Retail?
Modulele integrate ERP Retail îți dau controlul total asupra activităților din domeniul de vânzare: de la gestionarea stocurilor și a aprovizionării, efectuarea inventarelor, definirea politicii comerciale până la soluții de fidelizare a clienților și propunere a promoțiilor. Interfața sistemului e clară și ușor de utilizat, integrarea cu casele de marcat sau cu alte sisteme software folosite (WMS, CMS, etc.) făcându-se fără probleme. Analizele avansate de vânzări și profitabilitate te informează care sunt produsele rentabile și zonele unde se înregistrează pierderi, iar ERP-ul identifică și definește alte criterii care influențează vânzările: perioada, comportamentul consumatorului, etc. Cu un ERP dedicat afacerii tale, vei putea minimaliza pierderile și reduce costurile de administrare, prin centralizarea informațiilor și automatizarea unor operații. Cu ajutorul sistemelor de raportare și analiză, vei putea identifica problemele în timp util și vei avea un suport puternic pentru deciziile viitoare. Haide să analizăm împreună avantajele pe care le aduce digitalizarea afacerilor de retail!
Avantaje ERP Retail
Crești vânzările
Folosind soluțiile de fidelizare clienți Ascent Soft și analiza coș de cumpărături mediu pe zi vei putea lua deciziile potrivite pentru a crește vânzările.
Cunoaște-ți audiența!
Vrei să-ți cunoști mai bine clienții și să înțelegi ce-și doresc? Folosește rapoartele avansate Ascent Soft pentru a genera date despre clienții tăi și pentru a înțelege mai bine exact ceea ce-și doresc!
Gestionezi Stocurile Eficient
S-a întâmplat vreodată să rămâi fără stoc la un produs, iar clienții tăi să cumpere de la altcineva? Asta înseamnă o vânzare pierdută și poate chiar un client pierdut. Cu ajutorul aplicației Ascent vei vedea mereu stocurile și viteza de mișcare a produselor. Vei primi notificări când ai stoc redus pentru un produs și o propunere de comandă către furnizor. Clienții tăi vor rămâne fericiți și loiali!
Reduci cheltuielile
Elimină pierderile, redu din timpul necesar pentru efectuarea muncii și redu din resursele necesare pentru gestionarea afacerii. ERP-ul Ascent Retail oferă funcții de raportare pentru fiecare produs în parte. Astfel, vei ști mereu ce funcționează și ce nu și poți optimiza stocurile și strategiile pentru a obține profit maxim!
Funcții de Bază Ascent SOFT Retail
Gestionare Stocuri
Gestionare ușoară a stocurilor pe gestiuni, loturi, dată de expirare și articole. Listă cu mișcarea stocurilor ca să știi mereu unde au fost distribuite produsele tale, cât de rapid și la ce preț.
Generare Bon/Factură
Generează rapid bonuri în mod direct sau factură pentru clienții care cer factură. Rapid, ușor și fără efort. Toate datele se duc în sistem pentru a fi gestionate în contabilitate.
Inventariere
Inventariere ușoară cu ajutorul unui scanner sau direct în sistem. Generare automată a fișelor explicative pentru diferențele de stoc cu plus sau cu minus din gestiunea respectivă.
Raportare avansată
Urmărește toate datele care te interesează prin rapoartele automate sau personalizate. Creează-ți propriile rapoarte și urmărește cei mai importanți indicatori din afacerea ta.
Analize de vânzări
Cine e cel mai bun vânzător? Care e cel mai bun produs? Care e cea mai bună perioadă de vânzări? Răspunsul la aceste întrebări îl primești cu ajutorul analizelor Ascent!
Marjă de profit
Setează-ți automat o marjă minimă de profit. Analizează marja de profit pe fiecare client sau pentru fiecare vânzător. Crește/Scade prețurile în funcție de datele obținute!
+ EXTRA la Soft-ul ASCENT de Retail
Integrare Contabilitate & HR
Urmărește fiecare flux până la final și integrează modulul de retail cu modulul de contabilitate Ascent. Astfel, gestionezi direct contabilitatea pe datele reale obținute.
Depozit
Integrează soft-ul de retail cu modulul Ascent pentru depozitare. Îmbunătățește-ți timpii de livrare și viteza de procesare și pregătire a comenzilor.
Integrări cu magazine online
Ai un magazin online pe care vrei să-l integrezi cu gestiunea și contabilitatea? Nicio problemă! Ne conectăm la orice alt sistem care oferă API!
Închiriază soft-ul Ascent sau cumpără-l pentru a avea acces pe viață!
Avem disponibile ambele variante pentru soft. Alege în funcție de nevoile tale.
Apreciat de către firme de top
Încă nu ești convins de avantajele Ascent Soft?
Vezi implementarea soft-ului de Retail la clientul nostru DM
Testează GRATUIT soft-ul Ascent!
Completează formularul și vei fi contactat de unul dintre reprezentanții Ascent SOFT.