Atlas Imobiliare – marfă de transportat sau mașină liberă într-un sistem integrat cu status actualizat în timp real
Societatea Atlas Imobiliare activează în domeniul transportului express de mărfuri gestionând astăzi o flotă de aproximativ 450 mașini proprii și terți.
Având sediul central în Alba Iulia, dar și alte puncte de lucru în țară și în Europa s-a pus problema comunicării între dispecerii din locații diferite în timp real, printr-un sistem care să excludă sute de comunicări telefonice zilnic, astfel încât gestionarea mașinilor în relația cu clienții și furnizorii să fie optimizată și mult mai eficientă.
Provocare:
Imaginați-vă ce înseamnă gestionarea în timp real de către 30-40 de dispeceri a unei flote de 350-450 de mașini cu o frecvență de descărcare a comenzilor de 1-2 la 48 de ore oriunde în Europa?
Obiective:
Dezvoltare intensivă și extensivă a companiei.
Comunicarea integrată printr-un sistem între dispecerii din locații diferite a disponibilității de flotă proprie sau terți, în dinamica ciclului de comandă din transportul express.
Creșterea timpului de reacție la solicitările clienților.
Reducerea numărului de oportunități pierdute.
Reflectarea într-un sistem informational integrat a procesului „End to End”, de la oportunitatea de vânzare până la reflectarea în rezultate financiare a comenzilor executate.
Soluția:
Actualizarea și comunicarea statusului actual și viitor (pozițiile de descărcare viitoare în funcție de ETA) a resurselor către toți membrii echipei, a adus un plus de valoare în gestionarea activității, generând o fluidizare a proceselor, astfel încât organizația și-a îmbunătățit cu 60% capacitatea de reacție la orice oportunitate de transport.
În transportul express, viteza de reacție este capitală în relația cu clienții, astfel evidențierea resurselor de transport în timp real în functie de statusul mașinii au redus timpii de răspuns la solicitările clienților creând un avantaj competitiv față de concurenții care nu folosesc un sistem la fel de performant.
Atlas Imobiliare a reușit să valorifice cu 35% mai multe oportunități de transport consolidându-și statutul de prim “jucător” în transportul express de marfă. Sistemul inteligent prin care dispecerii rezervă o mașină pentru o comandă de transport dar pentru un timp limitat gestionat prin program în care acea comandă se confirmă, altfel resursa se va elibera devenind disponibilă pentru toți dispecerii – a creat o claritate și transparență în gestionarea în comun a resurselor aflate în dinamică
Monitorizarea masinilor spre încărcare /descărcare în funcție de timpul de tranzit scoate în evidență eventualele posibile întâzieri.
Prin automatizarea fluxurilor operaționale bazată pe resurse interne și oportunități din piață (marfă activă, resurse disponibile, ofertă – comandă client, comandă furnizor) dispecerii s-au degrevat de anumite procese făcute manual, având timp pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite.Trasabilitatea operațiilor a eliminat munca redundantă în organizație astfel încât informația circulă cursiv până la nivel de informație procesată pentru departamentul financiar – contabil.