Digitalizare în Business
Procesul de digitalizare a afacerilor prinde tot mai mult avânt la noi în țară. Au început deja să se ofere tot mai multe fonduri pentru digitalizarea afacerilor. Digitalizarea devine o necesitate în afaceri din cauza vitezei cu care lumea se dezvoltă. Angajații evoluează, job-urile se transformă, iar afacerile se automatizează tot mai mult. Munca mintală […]
Declarația 406. Anaf actualizează SAF-T
Agenția Națională de Administrare Fiscală a anunțat că intenționează să actualizeze documentația tehnică SAF-T. Astfel, reprezentanții ANAF au publicat un ghid pentru pregătirea depunerii Declarației Informative D406 – Fișierul Standard de Control Fiscal (SAF-T). Informații generale despre Declarația Informativă D406 SAF-T (Fișierul Standard de Control FIscal) este un standard internațional pentru schimbul electronic de date […]
32 de date cheie cu privire la automatizarea business-ului pentru anul 2021
Automatizarea proceselor de afaceri (BPA), unde tehnologiile precum agenții virtuali sau motoarele cognitive încorporate în software preiau sarcinile de rutină și fac companiile mai eficiente și mai agile. În ultimii ani, de fapt, proiectele BPA au luat avânt, conduse de lideri ale căror organizații sunt pe calea rapidă către digitalizare – sau care doresc doar […]
5 Strategii pentru a-ți crește afacerea
Pandemia a afectat majoritatea afacerilor, dar asta nu înseamnă că trebuie să renunți la business-ul la care ai muncit ani întregi. Multe afaceri au prosperat în pandemie și nu vorbim doar de afacerile online. Mulți antreprenori și-au schimbat complet modelul de business, dar și paradigma. Astăzi, propunem 5 strategii ușor de implementat pentru a-ți crește […]
Trenduri si strategii in Logistică – Studiu Arilog
Din cauza pandemiei, companiile din toate domeniile au fost obligate să se reorganizeze și să găsească metode noi, mai inteligente și mai eficiente de a-și face treaba. Această necesitate a condus multe afaceri pe drumul digitalizării. ARILOG (Asociația Română de Logistică) a anunțat rezultatele studiului de piață ”Trenduri și strategii în logistică și supply chain […]
Ce este un CRM? Beneficiile unui sistem CRM
Ce este un sistem CRM? CRM este un sistem software pentru gestionarea relațiilor cu clienții (Customer Relationship Management). Scopul acestui software este destul de simplu: Îmbunătățește comunicarea cu clienții pentru a-ți dezvolta afacerea. Un sistem CRM ajută companiile să îmbunătățească relațiile cu clienții, să țină evidența lead-urilor, să transforme lead-urile în oportunități și să creeze […]