5 Trenduri și strategii în Producție
Tehnologia evoluează zilnic, iar asta influențează complet lumea în care trăim. În articolele anterioare am vorbit despre trenduri în logistică și digitalizarea fabricilor. În acest articol vom discuta despre trenduri și strategii în Producție. Pe scurt, acest articol va conține informații despre tehnologia viitorului, IIoT (Industry Internet of Things), servisarea automată sau folosind tehnologia AR, […]
Ce înseamnă PNRR pentru afacerile din România?
A fost aprobat, în mod oficial, Planul Național de Redresare și Reziliență! Astfel, România va primi de la Uniunea Europeană 29,2 miliarde de euro. Acest document este mai mult decât un plan. Este un document care conține toate investițiile majore care se vor face în România în perioada 2021-2026. Acesta este documentul care transformă România […]
Impactul Covid-19 asupra mediului de afaceri Românesc
Pandemia produsă de virusul Covid-19 a schimbat complet lumea. Oamenii se adaptează rapid, mereu au făcut asta. Adaptabilitatea este o calitate a oamenilor dezvoltată prin evoluție și este una dintre calitățile responsabile pentru supraviețuirea și succesul omenirii. În acest articol ne focusăm pe impactul Covid-19 asupra mediului de afaceri din România și cum s-au adaptat […]
Indicatori importanți pentru afacerea ta (EBITDA, EBT, EBIT, EBITDAR)
EBITDA EBITDA este acronimul pentru Earnings Before Interest, Taxes, Depreciaton and Amortization și reprezintă profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare. Indicatorul arată cați bani generează o companie din activitatea sa curentă, înainte de a-și plăti datoriile, taxele și de a reflecta cheltuielile non-cash (amortizarea). EBITDA este o valoare a câștigurilor care este neutră […]
Construiește-ți profilul de Buyer Persona
Profilul de Buyer Persona reprezintă o analiză a OAMENILOR care iau decizii. Am definit anterior COMPANIA cu care doriți să faceți afaceri ca Profil de client ideal și dacă nu ați făcut-o, vă recomandăm să consultați articolul despre ICP aici. Cum veți crea Buyer Personas? Simplu! Pe scurt, veți crea o reprezentare semi-fictivă a clientului […]
2 metode pentru gestionarea unui portofoliu de produse
Gestionarea unui portofoliu de produse, servicii și activități este una dintre problemele cu care se confruntă fiecare companie indiferent de mărime. Aceasta privește repartizarea și dozarea echilibrată a resurselor financiare, materiale și umane între diferitele produse, servicii și activități. In companiile de tip IMM se poate proceda mai simplu și se pot folosi de regula […]