Munca se schimbă constant și tot mai multe task-uri se automatizează. Acum 20 de ani o afacere avea un set de necesități care erau satisfăcute de o echipă întreagă. Acum, acel set de necesități poate fi îndeplinit de o singură persoană sau să fie realizat de un tool automatizat. Astăzi vorbim despre tool-uri de business de care ai nevoie pentru a reduce munca repetitivă și pentru a economisi timp într-o companie.
1. Suita Microsoft 365 + Microsoft Project
Probabil folosești deja Word, Excel și PowerPoint. În timpul pandemiei aplicația Teams a prins avânt. E integrată cu Outlook și e foarte ușor de folosit. Se pot organiza întâlniri online sau chiar webinarii. Are propriul calendar și posibilitatea de a forma echipe sau grupe.
O aplicație mai puțin cunoscută de la Microsoft este Microsoft Project. Project Managementul este secretul tuturor proiectelor implementate cu succes. Orice strategie, idee, proiect, vânzare se poate gestiona mai bine cu un tool pentru project management. Desigur, mai există și alte soft-uri care fac același lucru, dar cel de la Microsoft se integrează cu restul suitei.
2. E-mail Marketing Automatization
E-mail marketing rămâne unul dintre cele mai bune moduri de a aduce clienți noi și de a gestiona relația cu clienții actuali. Ambele lucruri sunt la fel de importante. Atât timp cât nu faci Spam și oferi informații importante + reduceri pe bune, e-mail marketing îți va aduce numai beneficii.
E-mail marketing nu e de ajuns. Trebuie și un anumit nivel de automatizare dacă vrei cele mai bune rezultate. De exemplu: Dacă ai un magazin online și o funcție de adăugare produse la favorite, atunci ai putea seta o notificare prin e-mail când prețul unui produs favorit scade. Altfel, doar oamenii cu produsele salvate ca favorite ar primi notificarea de reducere și, astfel, ai ezita să faci spam + totul s-ar face automat. Win-Win.
3. CRM Soft
CRM = Customer Relationship Management. Bun, am lămurit asta. Ce face un soft CRM? Te ajută să gestionezi relația cu clienții și cu potențialii clienți. Merge mână în mână cu un tool de e-mail marketing dacă cele două soft-uri folosesc aceeași bază de date.
Un soft CRM îți îmbunătățește șansele de a converti un lead (client potențial) într-un client. Toate conversațiile, e-mail-urile, negocierile, ofertele rămân salvate. Asta va ajuta la gestionarea acestui client în viitor, dar și pentru îmbunătățirea strategiei de vânzări.
Un soft CRM bun costă aproximativ 20-30 de euro pe lună pentru un utilizator. Noi te lăsăm să-l testezi Gratuit pe al nostru fără nicio obligație de plată. Contactează-ne aici pentru detalii.
4. Task Management Soft
CRM-ul este important pentru relația cu clienții. Soft-ul de project management este important pentru gestionarea eficientă a proiectelor. Un soft de tip Task Management este important pentru a îți organiza ziua sau chiar ziua echipei tale. Dacă se lucrează la mai multe proiecte concomitent atunci un Task Management Soft ajută la trecerea de la un proiect la altul și sincronizarea ședințelor + a proiectelor.
Un astfel de exemplu de soft este Evernote.
5. Soft ERP dedicat afacerii tale
Trăim în era digitalizării, iar munca devine tot mai rapidă și mai complexă. De aceea, păstrarea unei evidențe virtuale a ceea ce se întâmplă în afacerea ta devine un necesar absolut. Un soft ERP te ajută să gestionezi toate părțile importante ale afacerii tale: Contabilitate, Marketing, Vânzări, Gestiune, Parteneri, Angajați, Clienți, Prețuri, Producție, Depozit, etc.
Exemplu 1: Într-un depozit cu 10 mii de produse e imposibil să știi unde este fiecare produs, cât de vechi este, ce dată de expirare are, etc. Cu un soft poți ști toate astea în câteva secunde, fără să faci vreun efort fizic. Cu scanare directă a produsului, a lotului sau a locului în care se află poți afla toate informațiile despre un produs. În același timp, poți afla totul din soft folosind numele articolului, codul lotului sau locația pentru a afla toate detaliile.
Exmplu 2: O firmă de distribuție recepționează 5000 de produse pe zi și vinde alte 5000 de produse pe zi. Prețurile se schimbă zilnic în funcție de mai mulți factori: Preț de recepție, oferte, cantitate, etc. Agenții de vânzări fac ofertele, iar angajații din back office cu cei din depozite pregătesc comenzile după 2-3 zile. Fără un soft, toate aceste schimbări produc un haos total. Cu un soft, toate comenzile sunt înregistrate în sistem, cu prețurile negociate în ziua respectivă, cu cantitatea potrivită și cu totate detaliile de livrare. Se pot crea cataloage de prețuri speciale pentru articole sau pentru anumiți clienți (Clienții vechi și constanți merită reduceri).
Doar 2 exemple simple prin care un soft ERP face ordine într-o afacere complexă. Dacă vrei să afli mai multe detalii despre puterea unui soft ERP și o analiză gratuită a afacerii tale, te rugăm să ne contactezi aici.
Concluzie Tool-uri de business
Nu trebuie să le folosești pe toate, dar cu siguranță merită să folosești măcar 1. Nici măcar nu trebuie să fie din această listă. Ideea e că soft-urile ajută business-urile să funcționeze mai ușor și mai eficient. Investiția într-un soft trebuie făcută cu cap, iar acesta trebuie să producă mult peste suma plătită pentru el.
Afacerile cresc mai ușor când sunt gestionate cu ajutorul soft-urilor potrivite. Încearcă și decide-te de ce ai avea nevoie. Dă-ne și un telefon dacă simți că ai nevoie de un pic de ajutor. Nr de contact: +40-256-407-400